WIJ MAKEN RUIMTE VOOR
ONZE KLANTEN
Onze klanten bevinden zich in de zorg, de zakelijke markt (werken) en onder particulieren (wonen). Binnen ons bestand bevinden zich veel langdurige klantrelaties. Zo zijn wij bijvoorbeeld al jarenlang partner van diverse zorginstellingen, onderwijsinstellingen, overheidsinstellingen, klanten in de zakelijke markt en projectontwikkelaars en beleggers.
WIJ MAKEN RUIMTE VOOR
ONZE KLANTEN
Onze klanten bevinden zich in de zorg, de zakelijke markt (werken) en onder particulieren (wonen). Binnen ons bestand bevinden zich veel langdurige klantrelaties. Zo zijn wij bijvoorbeeld al jarenlang partner van diverse zorginstellingen, onderwijsinstellingen, overheidsinstellingen, klanten in de zakelijke markt en projectontwikkelaars en beleggers.
ONDERWIJS
De Haagse Hogeschool, de Duitse School, The International School en de Europese School.
OVERHEID
Gemeente Den Haag, Tweede Kamer der Staten Generaal en het Rijksvastgoedbedrijf, waaronder diverse ministeries, overheidsgebouwen en rijksmonumenten.
Zorg
Het Haga Ziekenhuis, het Haaglanden Medisch Centrum (locatie Antoniushove, Westeinde en Bronovo), de Reinier de Graaf groep met vestigingen in Delft, Voorburg en Naaldwijk, het Erasmus Medisch Centrum in Rotterdam, het Groene Hart Ziekenhuis, het IJsselland Ziekenhuis, Basalt revalidatie, Saffier en een aantal particuliere zorginstellingen.
ZAKELIJKE MARKT
KPN, Topcon en Xtra.
Binnen onze klantrelaties geven wij elkaar de ruimte. Onze partners denken mee en voelen zich betrokken in het gehele proces. Samen bedenken we oplossingen voor problemen. Klanten roemen ons om onze werkmentaliteit, kennis, kwaliteit, onze marktconforme tarieven, flexibiliteit en het samenwerken. Er is een goede balans tussen opdrachtgever- en nemer in het gehele proces.
“Dijkxhoorn bouwgroep staat voor kwaliteit. Ze werken met vaste onderaannemers die weten wat we geleverd willen hebben met welke kwaliteit. Ook al is het misschien soms wat duurder. De kwaliteit is het waard. De kennis van de medewerkers is hoog. Er zijn veel vaste gezichten en alles is daardoor makkelijker te organiseren.”
“De werkattitude en het werkniveau sluiten naadloos op elkaar aan. De werknemers van Dijkxhoorn bouwgroep voelen het werken in de zorg goed aan. Ze kennen als geen ander de intrinsieke manier van werken in de zorg, zelfs als iemand voor het eerst bij ons over de vloer komt.”
“Dijkxhoorn bouw doet wat ze zegt en zegt wat ze doet. Het proces in de zorg gaat altijd door. Er verandert veel. Hiervoor heb je partners nodig die flexibel zijn, meedenken en zich betrokken voelen. Dijkxhoorn bouw voldoet hier ruimschoots aan. Daarnaast werken er veel vaste gezichten, wat ervoor zorgt dat risico’s worden weggenomen. Dat is zeker binnen de zorg een belangrijk aandachtspunt.”